Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora vztahu se zákazníky zavedením nové elektronické služby
Kodýdková, Dana ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Nohava, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření metodiky pro návrh elektronických služeb (dále také e-služeb) a její ověření při návrhu nové elektronické služby zlepšující vztah lyžařské školy s jejími zákazníky. Tohoto cíle je dosaženo naplněním několika dílčích cílů. Nejprve je provedena rešerše akademických prací, odborných publikací a článků, s jejichž pomocí jsou předloženy teoretické základy týkající se služeb a z nich vycházejících e-služeb. Dále je rovněž za pomoci literatury popsán systém služeb, který je přizpůsoben prostředí e-služeb. Poté jsou určeny vhodné kroky pro návrh e-služby, které společně tvoří výše zmiňovanou metodiku, podle níž je návrh nové elektronické služby pro zákazníky lyžařské školy (dále také LŠ) vytvořen, a je tak naplněn poslední dílčí cíl. Text diplomové práce je rozdělen na čtyři části, které postupně směřují k návrhu portálu pro zákazníky LŠ. První část slouží k teoretickému vymezení pojmů. Je zde představen sektor služeb a je zde definován pojem e-služba. Ve druhé části jsou popsány čtyři hlavní součásti, které tvoří systém e-služeb. Pomocí rozboru každé z částí je identifikováno, kterým oblastem je potřeba se věnovat při tvorbě nové e-služby. Poznatky získané v druhé části jsou použity na určení činností, ze kterých se skládá metodika navržená ve třetí části. Ta je poté ověřena ve čtvrté části práce, čímž je realizován návrh webového portálu pro zákazníky LŠ.
Evaluating the effectiveness of e-services in public administration
Trnka, Jakub ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Ješuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku eGovernmentu v České republice a hodnocení dvou vybraných elektronických služeb. Cílem je popsat stav eGovernmentu v ČR a poskytnout veřejné správě doporučení pro jeho další rozvoj. Práce obsahuje informace o historickém vývoji eGovernmentu v ČR, o nejvýznamnějších projektech a o stavu českého eGovernmentu ve srovnání se zahraničím. Praktická část popisuje metodiku, kterou byly změřeny vybrané elektronické služby. Hodnocení měření odhaluje nedostatky služeb a podává doporučení na jejich zlepšení.
Webové služby pro podporu elektronických obchodů v ČR
Vrchota, Michal ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce přibližuje modelové využití e-služeb pro podporu elektronických obchodů. Služby jsou rozděleny dle oblastí jejich využití a popsány jejich specifika jak z obchodního tak i z integračního hlediska. Práce je rozčleněna do dvou oblastí: První oblastí je provedení analýzy trhu vybraných e-služeb třetích stran pro podporu podnikání elektronických obchodů v ČR v oblasti SME, které lze podpořit pomocí webových služeb. Druhou oblastí je zjednodušená případová studie reálného nasazení vybraných služeb pro reálný elektronický obchod. V závěru práce mapuje napojení služeb a analýzu jejich dopadů na fungování elektronického obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.